Suck..

Idag var jag på MVC och hade en extra koll eftersom förra veckan så var jag där och då hade han inte vuxit tillräkligt mycket så fick en ny tid idag då. Så jag var dit och så hade han vuxit det han ska men nu är det ett annat problem, nu är det så att han inte ligger med huvudet neråt så vi måste in till Speciallmödravården på sjukhuset i Falun imorgon och så ska dom försöka att vända på honom men är det så att han har legat så som han ligger för länge så kommer det inte att gå och är dock då tvungen att göra kejsarsnitt. Men vi får se hur det går imorgon så ska vara uppe ett tag till så ska jag gå och lägga mig före 12 eftersom efter tolv så får jag varken dricka eller äta någonting för ens efter att jag gjort det där imorgon.

Lycka till, till mig da eller vad man ska säga. Hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag har haft iallafall.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback